Ukupna cena:

Uslovi online kupovine

Kupovina na sajtu www.clockan.rs je jednostavna I bezbedna, ali molimo Vas da pre naručivanja pažljivo pročitate:

Kako naručiti

Na našem sajtu postoje 2 vrste proizvoda

1.Promotivni reklamni satovi - ovi proizvodi su specifični po tome što je za njihovu realizaciju neophodno i grafičko rešenje, koje je potrebno dostaviti putem e-maila (ili bar opis) i zbog toga na strani takvog proizvoda ne postoji dugme Dodaj u korpu. Proizvodi u tim kategorijama su informativnog karaktera, kako biste na primerima videli, kako bi vaš promotivni sat mogao da izgleda. Cene proizvoda u ovim kategorijama zavise od količine naručenih komada I prikazane su na strani proizvoda.
Ukoliko želite da naručite izradu promotivnh satova za vašu kompaniju ili reklamnu kampanju to možete uraditi na sledeći način Kontaktirajte nas putem e-meila: office@clockan.rs, telefonom ili Viberom na : +381641286493 Potrebno je da:

  1. odaberete model(e) sata iz naše ponude REKLAMNIH SATOVA i pošaljete nam pun naziv ili sliku tog modela
  2. naznačite koja vam količina promotivnih satova sa vašim logom treba (može i 1 komad)
  3. pošaljete u što boljoj rezoluciji vaš logo, znak, sliku i/ili kratak tekst koji želite na ciferplatu- pločici sata
  4. javite i ako je potrebna posebna gravura-posveta na zadnjem poklopcu sata

Na osnovu kosultacija sa vama prvo ćemo vam prezentovati vizual-sliku tog sata sa vašim rešenjem i, nakon vašeg odobrenja za izradu i uplate avansa, krenućemo u izradu naručene količine satova.

 

2.Ručni satovi sa već pripremljenim obeležjima mogu se naručiti putem sajta na sledeći način

  1. Pronađete artikal koji želite da kupite, zatim kliknete na "Dodaj u korpu".
  2. Ukoliko ne želite ništa više da kupite, kliknete "Idem na kasu"
  3. Izaberete način isporuke i unesete Vaše podatke.
  4. Klikom na dugme Naručujem, otvoriće Vam se nova stranica sa obaveštenjem o uspešno kreiranoj porudžbini.
  5. Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara dobićete mail sa potvrdom za poručene artikle
  6. Ukoliko želite da naručene proizvode platite pouzećem – upravo ste završili svoje naručivanje.
  7. ukoliko želite da naručene proizvode platite platnom karticom, kliknite na dume Plaćanje karticom, I doći ćete na stranu banke Inteze

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja, možete nas kontaktirati putem e-maila office@clockan.rs, ili telefonom na broj +381 64 1286493 Napomena: za naručivanje na sajtu registracija nije obavezna, kupovinu ćete moći da obavite i ukoliko niste registrovani.

Cene

Sve cene su date u dinarima i u njih je uključen PDV.

Načini plaćanja

Proizvode naručene na www.clockan.rs možete platiti na jedan od sledećih načina

  1. Plaćanje gotovinom po prijemu pošiljke: iznos narudžbine plaćate prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.
  2. Virmansko plaćanje: Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrednost narudžbine. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, ili sl. Za virmansko plaćanje roba se šalje, po primljenoj uplati.
  3. Plaćanje platnim karticama: Nakon što željene proizvode dodate u korpu, kliknite na dugme Idem na kasu, kako biste popunili podatke za isporuku. Kada popunite svoje podatke, kliknete na dugme Naručujem, kako biste zaista i naručili tražene proizvode. Prikazeće vam se još jednom podaci Vaše narudžbine, a na dnu strane imaćete dugme Plaćanje platnom karticom. Klik na to dugme odvešće Vas na stranu sa još jednim pregledom Vaše narudžbine, na dnu strane kliknite na dugme Plaćanje karticom koje će vas preusmeriti na portal Banke Inteze, tj 3D secure stranu banke, gde ćete izvršiti samo plaćanje. Podaci Vaše kartice vidljivi su samo Banci Intezi kao procesoru kartica, niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu vidljivi našem sistemu. Prilikom unosa podataka o platnoj kartici poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Molimo Vas da sačekate da se transakcija završi, kako biste se vratili na naš sajt, na stranu sa informacijom o uspešno ili neuspešno završenom plaćanju. Informaciju o uspešno ili neuspešno završenoj transkaciji dobićete i putem email.

Isporuka

Isporuku vrši kurirska služba (Post Express) na teritoriji Srbije.
Troškovi isporuke nisu uračunati u cenu proizvoda. Troškovi isporuke ne zavise od mesta isporuke i biće prikazani na samom kraju procesa naručivanja, neposredno pre nego što ostavite podatke za isporuku. Detaljan cenovnik dostave pogledajte ovde

Zaštita privatnosti korisnika

U ime clockan.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju prižanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost iybora uključujući i mogućnost odluke da li žele ili ne da se iybrišu sa mailing liste koje se koristi za marketnške kampanje. Svi podaci o kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo yaposlenima kojima su ti podaci neophodni. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti

Reklamacije, saobraznost i povrat robe

Radno vreme za prijem reklamacija je radnim danom u periodu 9.00-15.00 , 17.00-19.00. Vikendom i praznicima korisnički servis ne radi.

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:

  1. isporuka robe koja nije naručena
  2. isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  3. isporuka robe koja ne odgovara specifikaciji
  4. roba oštećena u transportu
  5. kvar proizvoda u zakonskom roku saobraznosti (2 godine)

U svakom od ovih slučajeva
1. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbine, vašim imenom i prezimenom, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom office@clockan.rs
2. Poslaćemo vam e-mailom potvrdu da smo primili vašu reklamaciju, opis vaše reklamacije, kao i informaciju o tome:
da li se proizvod može zameniti za novi, da li se za proizvod može vratiti novac, da li je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis

U slučajevima kada proizvod ne odgovara specifikaciji ili ste nezadovoljni, proizvod se može zameniti za novi ili se za proizvod može vratiti novac. Na vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja preuzima od Vas reklamirani proizvod i vraća ga nama. Kad proizvod stigne, šaljemo Vam informaciju o povratu novca/slanju zamenskog proizvoda. Proizvod mora imati orginalnu ambalažu u kojoj je dostavljen. U koliko proizvod ima tragove korišćenja isti nismo u mogućnosti da zamenimo, niti da odradimo povrat novca. Povrat novca / zamena za novi proizvod uobičajeno traje 3 dana od dana prijema vraćene robe. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na office@clockan.rs.

U slučaju kada je proizvod neispravan i potrebno ga je poslati u ovlašćeni servis proizvod vratite na našu adresu: GB - Clockan pr radnja., Nehruova 51A, lokal 69, TC Kula, 11070 Beograd. Mi ćemo neispravan artikal proslediti ovlašćenom servisu. Spisak ovlašćenih servisa nalazi se na Izjavi o saobraznosti koja dolazi sa proizvodom ili pogledajte ovde.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva oštećenja su vidljiva pri preuzimanju pošiljke pa vas molimo da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate. Zajedno sa kurirem koji vam je pošiljku doneo napravite zapisnik o oštećenju. Takođe, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu.

Ukoliko dođe do kvara proizvoda u toku zakonskog roka 2 godine, nemojte pokušati da sami popravljete proizvod, niti da ga odnosite u neovlašćeni servis. Kako bi što pre ostvarili svoje pravo - kontaktirajte nas e-mailom i mi ćemo za Vas kontaktirati ovlašćeni servis i poslati kurisku službu da preuzme neispravan proizvod i odnese u ovlašćeni servis.

Potrudićemo se da reklamaciju rešimo u najkraćem mogućem roku. Istog dana, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od odgovara da smo primili vašu reklamaciju (30 dana za tehničku robu i nameštaj). Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju, neophodno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. U slučaju opravdane reklamacije troškove reklamacije snosimo mi.

Kupac nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema dokaz (račun, garanciju, izjavu o saobraznosti) da je proizvod kupljen u našoj Internet prodavnici.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, clockan.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

Odustanak od kupovine - jednostrani raskid Ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Prilikom jednostranog raskida Ugovora nije neophodno navesti razlog odustanka. Procedura za povrat proivoda je sledeća:

  1. popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na info@clockan.rs
  2. nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom, dokumentacijom koju ste dobili uz proizvod i računom na adresu: GB - Clockan pr radnja., Nehruova 51A, lokal 69, TC Kula, 11070 Beograd
  3. Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.

Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. GB - Clockan pr radnja će najkasnije u roku od 3 dana od prijema robe koja je predmet Izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine.

Formular za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovde.

Moramo napomenuti da kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučajevima:

  • isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno personalizovane;

 

Napomena

Iako se trudimo se da sve reklamacije rešimo i da Vi budete zadovoljni, u slučaju da ipak niste zadovoljni za sve nepravilnosti nastale po osnovu Zakonu o zaštiti potrošača, Zakonu o elektronskoj trgovini i Zakonu o trgovini nadležna je Tržišna inspekcija Republike Srbije